lördag 16 juli 2011

Läget är under kontroll

Den mesta flyter på iaf. Mitt största bekymmer nu är det där jäv.. akvariet!! Fenröta, bukvattensot och ett sketans nitratvärde som jag inte får bukt med..... skiter it nu!

Theia var iaf på sitt bästa humör idag och ridningen gick finfint. Red på raka bettet idag och kanske tycker jag att hon gillar det bäst. Jag ljuger ju om jag säger att hon var koncentrerad hela tiden men det var iaf bättre än sist. Idag var det inte sååå många låssasflugor som störde henne men hon stannar ofta och tittar på något låååångt bort, undrar vad hon ser? Väldigt intressant är det tydligen =O
Hon är så rund och go min lilla häst, liksom sommarfluffig ;)

Har börjat städa och planera lite i hundgården för snart är det ju dax för valphämtning, ja nu har vi bestämt att det blir en "Lillasyster" och det går fort! Snart dax att hämta och MKT att fixa innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar