söndag 16 oktober 2011

Allt verkar lugna ner sej...

Sorgen börjar ge med sej. Man tänker inte längre 95% av det vakna tiden på det ofattbara.
På jobbet har vi nog kommit ifatt en del oxå. Tror att vi har koll på en hel del =) INTE allt men det viktigaste tror jag att vi hittat. Ännu mer borde falla på plats på måndag då det borde vara dax att öppna hans kontor...

Hösten är här oxå =) Gillar den för den är ganska tyst och så luktar den gott me! Hästarna blir dock inte lugna av den haha tvärtom så är det piggelinväder!

Theia var inte på toppenhumör igår... nä det var nått som inte stämde...kanske är det brunst igen?
Red iaf inte för jag kände att jag inte heller va på topphumör. Jag, Å och hundarna gick en sväng och plockade trattkantareller och vanliga kantareller istället.

Med voffarna flyter allt på, Lilla växer och jag ser fram mot när hon ska klippas första gången! Det är ju först då som man ser vad det är för en hund vi köpt egentligen. Dock kan det ju dröja innan det blir klippa för nu blir det hundgården lite längre än planerat! Jag har ju fått jobb till sista december =O
Måste nog fråga om det är ok att ta med hundarna till jobbet ...iaf när det kommit snö.
Vi har ju tänkt  att sätta in element i hundkojan men ojoj det får jag väl bli glad om det händer 2015......
Jag vet ju inte hur man kopplar in sånt och andra här hemma är ju inte så snabba =/

Nåja nu blir det iaf fortsatt städning här så att paps mams och syster kommer in i hallen åtminståne =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar