torsdag 2 juni 2011

Bästaste hästan =)

I tisdags blev det hoppla pålle! Det kändes heeeelt ok! Theia var duktig å lugn. Vi skrittade runt på böjda spår och jag kollade av så att dom flesta knapparna fungerade.
Fick till en halvbra sluta i höger varv men vänster gick dåligt.
Hon gick i en väldigt låg form mest hela tiden och jag vet inte om det var för att komma undan bettet så nästa gång kör vi bettlöst eller hackamore.
Gillar min knasiga häst =)

Undrar om Luxor skulle gilla henne me? Och skulle hon gilla Luxor och den följande mammarollen??
jag sliter mitt hår och velar hitådit jag vet inte om jag ska försöka betäcka henne. Det finns lika många fördelar som nackdelar ju!! Skitsvårt......tänkt om hästar kunde tala.....har frågat Theia så många gångom hon skulle vilja ha bebeis men hon har inte svarat ännu...
OCH så har jag inte pratat med TH om det skulle vara genomförbart.

Jag lämnar över frågan till ödet och slumpen helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar