söndag 22 maj 2011

Det började iaf bra..

Upp å hoppa började jobba kl 05.00. Det gick jättebra att klippa idag och det blev riktigt bra.
Lånade hem en trimmer från jobbet. Fick tyvärr den med det huvudet som jag inte riktigt är överens med.....
Nåja det skulle nog gå bra ändå =) Men efter en kvart försvinner ena snöret och jag upptäcker att det andra är superkort =( Bara att lägga ner trimmandet..... Får se om jag orkar låna hem en annan imorn så det blir klart runt staketet.
Monterade på röjsågsklingan istället och snyggade?! till schersminbusken och mejade ner forsytian till ca 40 cm. Återstår att se om den överlever den frisyren. Det var en hel del dött i busken, sviter efter två hårda vintrar.

Sen åkte jag till KA och fortsatte röja lite. En jägarns massa asp och några enar som hade gett upp! Gubben kom med motorsågen och kapade upp lite stubbar så jag och KA har något att klyva vart efter.

Theiapluttan fick klara sej utan mej idag men imorn ska hon få kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar