torsdag 17 mars 2011

ja se det snöar! :O

Hela stallgolvet var vitt av Theias  hår! Mitt ansikte, mina vantar, tröjan, byxorna och kepsen var vitt av hår!
Tror minsann att hon bestämt sej för att nu jäklar ska vinterpälsen av!!
Kom på mej själv att gilla att hennes flugor började synas. Egentligen är inte flugskimmel  min favoritfärg men nu kunde jag bara le! För det betyder ju att snart är sommarpälsen framme och med den kommer ju sommaren =)

Hon mumsade gott på sitt hö i tio minuter men stod hon bara och njöt med halv slutna ögon. Tills jag kom till virveln vid höftbenet!!! OJ vad det kliade där! Hon höjde nacken och stod och gungade med huvudet och överläppen kliade med. Det var bara å gå loss med piggborsten och gnugga järnet =)

Pållan kändes härligt harmonisk idag men jag bestämde mej ändå för att inte jobba med henne idag utan vi bara myste =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar