lördag 19 mars 2011

Kära dagbok...

idag hände något som fick mitt hjärta att bulta och hela jag höll på att pysa över av stolthet och kärlek!!

Var ute i stallet i morse..pga av missförstånd hade redan H släpp ut dem när jag kom så jag hade gott om tid att mocka och fixa mat. När jag var färdig hörde jag att Ozzy var uppe hos hästarna i hagen, bjäffbjäff viffviff
Jag ropade och visslade på honom och han kom faktiskt som ett skott =) Då ser jag Theia titta upp bakom kullen med munnen full av frukosthö - Hejhej gullan säger jag. Då sätter hon fart och kommer travandes ner för backen....för att hälsa på MEJ !!! =) Jag gick in i hagen och klappade henne och sa hejdå. Skutteliskutt så travade hon tillbaka till sina kompisar.
Jag vet inte vad hon höll på med men det kändes absolut bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar