tisdag 15 mars 2011

Tordes inte vänta längre...

Såret på Theias ben vill inte bli bra =( Svullnaden är kvar och är väl vad jag tror en varsamling...
Vi får se, veterinären kommer ut kl ett idag. Jag håller alla tummar jag har att det ska vara lättfixat jag vill verkligen inte ha mer krångel. Tycker att min och Theias otur ska vara slut nu!!!
Familjen är inte så glad heller...dom tycker att "den där hästen" har kostat lite för mkt.
Har ju oxå dilemat om jag ska betäcka henne eller inte...jag vet inte?! Med hennes otur strycker väl både hon och fölet med =(   Men å andra sidan kan det ge mej en frisk hel häst som man dessutom kan forma som man vill =) Eller så säljer jag och satsar på att det går att forma om Theia!


Jag tycker ju så mkt om henne men hon är allt lite tossig! ;) Hoppas att ARtänket kan fungera på henne och få henne å tycka att det är roligt att umgås med mej.Även när jag sitter på hennes rygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar