tisdag 3 maj 2011

Hej å hopp =)

Helgen eller ja iaf halva helgen spenderades i västervik. Kändes faktiskt ganska coolt att gå och kolla på elden och fyrverkerierna med lillasyster och mamma å pappa! Det har vi antagligen inte gjort tillsammans sen jag var 13-14 kanske =)
Det var mysigt och barnen gillade fyrverkerierna, Ellie skrattade hysteriskt =O antar att det var av skräckblandad förtjusning haha. Själv tycker jag att raketer och pang pang är totalt meningslöst!!!!
§ Det gör ont i öronen.
§ Dom skrämmer fåglar som precis börjat häcka.
§ Förstör miljön.
§ Förstör fingrar på fulla eller klantiga personer.
§ Tusentals hundar mår SKITdåligt.
§ Fjantig tradition blahaa

Jag är för ett totalförbud helt klart!! =) !!! Det är en av få saker som jag verkligen ogillar.

Gillar min häst gör jag däremot! Hade tänkt träna henne lite igår men det började regna precis när vi skulle ta in dem från hagen så det blev bara borst och mys. Får se om det blir nått idag istället.
Jag är så himla sugen på att rida men har bestämt mej för att följa planen ......men man kan ju kanske skynda på den lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar