torsdag 7 april 2011

Det är jobbigt att jobba ?!

Det är nu man får lida för att man varit lat i vinter ;) Jag har upptäckt att jag har glömt bort att träna överkroppen! Har ju tagit långa promenader med Ozzy så lite flås har man väl underhållit men överkroppen är ju bara föör klen......
Det är just den delen av kroppen som har fått jobba!! Fredag: kratta in grus från gräset hela dan. Måndag: släpa ris hela dan! Tisdag: köra röjsåg hela dan! Onsdag: köra röjsåg och släpa ris hela dan!
Ja fy nu är man trött i axlar och rygg. Men en vecka till så ska väl kroppen börjat förstå vart det är dax att bygga lite muskler =)

                                           Snart dax att motionera dem!
Theia har väl blivit lite lidande men det ska jag ta igen i helgen och även nästa vecka är det tänkt. Bara man får in en bra dagsrutin på saker. Dagarna är såååå korta, fritiden känns obefintlig liksom.....

Ozzy da snauzer har börjat på dagis! Han var så gullig första dagen han gick direkt till boxen han brukade vara i =) Fast nu hade han fått en annan som jag tyckte var bättre men jag vet inte om voffen håller med....han bor mellan två rottweilers !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar