söndag 24 april 2011

Helgen med full rulle!

Fredagen kom syster med familj och vi röjde runt på busfabriken. Det var hur lungt som helst där, kändes som om det bara var vi efter ett tag!
Lördagen började jag kl 06.45 i spårskogen. Söderköpings brukshundsklubb anordnade elitspårtävling. Varje år tycker jag att det låter som en bra ide att ställa upp men när det börjar närma sej spårdagen inser jag att det betyder en missad sovmorgon......:( Men när man väl är där och har gått färdigt spåret så går solen upp mellan träden och det är såååå vackert och det blir liksom värt det =)
Sen blev det hem och äta frukost med hela gänget och efter det körde vi städdag i stallet=) Vi var många som släpade ris och tog ner gamla staket så det blev massor gjort och vi grillade korv och mös i solen =)

Hästarna fick gå i lilla hagen och äta gräs så dom var nog oxå nöjda med dagen!
På kvällen spelades det BuzzJunior =)

Söndagen försov jag mej men det gjorde inget för det var ju ändå frost så det gick inte klippa greener direkt ändå.
Syster med familj åkte hem ganska tidigt så jag tog en lååång tupplur innan jag och LB åkte till KA och fikade. Nu äntligen är det kväll och jag ser fram mot en efterlängtad sovmorgon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar