lördag 30 april 2011

Nya fina fötter....hoppas jag!

Bestämde att prova Theia barfota! Hålväggarna bör var utväxta, man såg dock litelite av dem i bakkantmen jag hoppas kunna underhålla dem. Dels har jag inte tänkt att rida så jättemkt utan mest jobba från marken och rida i skogen.
Aningen öm kommer hon väl bli men fullt ridbar, hon har ju gått barfota hela sitt liv innan så det ska inte var några problem.
Prissan blev omskodd och det var då jag såg hur stel hon var gamla tanten. Hovis sa att hon varit det förut och blir lite stelare för varje år. -Hon skulle inte få godkänt på ett böjprov sa han.
Men är man 28 år så får man vara lite stel =)
Lilla söta plågan Avant flyttade hem igen på kvällen! Hoppas det blir lugnt å skönt i hagen igen nu och att man slipper ha med sej pisk när man ska hämta hästarna ;)

Idag blir det att baka tårtor till tårtbuffen vid majbrasan. Funderade på att ha vitlöksdressing och lakritsströssel på den ena men äh jag struntar nog i det. Folk tycker nog att jag är lite konstig ändå hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar